عضو جدید برند ویتاول، بن کمپلکس پلاس ، مکملی حاوی مواد مغذی برای غضروف و محافظت از آن است و کاربرد آن بهبود عملکرد مفاصل، بهبود حرکت، محافظت از غضروف ها و کاهش التهاب می باشد. ویژگی مهمی که این مکمل را متمایز میکند، کنارهم قرار داشتن مواد تشکیل دهنده غضروف کنار ترکیبات طبیعی است که باعث حمایتی همه جانبه از مفصل و غضروف شده است.

تعداد بازدید: 644
بن کمپلکس شرکت ویتاول

استئوآرتریت یا آرتروز شایع ترین شکل آرتریت است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. این بیماری زمانی اتفاق می‌افتد که غضروف، بافتی که از انتهای استخوان‌ها محافظت می کند، به مرور زمان از بین برود. اگرچه استئوآرتریت می تواند به هر مفصلی آسیب برساند، اما این اختلال بیشتر مفاصل دست، زانو، لگن و ستون فقرات را تحت تاثیر قرار می دهد. در مکمل بن کمپلکس پلاس ویتاول مواد تشکیل دهنده غضروف در کنار ترکیبات طبیعی قرار دارد که باعث حمایتی همه جانبه از مفصل و غضروف شده است و در آرتروز مفید است.

بن کمپلکس پلاس حاوی گلوکزامین به میزان 500 میلی گرم، کندروتین سولفات به میزان 166.6 میلی گرم، MSM(Methylsulfonylmethane) به میزان 83.3 میلی گرم، کلاژن به میزان 33.3 میلی گرم در کنار دو ترکیب گیاهی عصاره زردچوبه به میران 25 میلی گرم و عصاره زنجبیل به میزان 25 میلی گرم می باشد.

خرید آنلاین مکمل ویتاول

 

 

Glucosamine Sulfate : 500 mgChondroitin Sulfate : 166.6 mgMethylsulfonylmethane (MSM) : 83.3 mgCollagen : 33.3 mgCurcuma longa Extract : 25 mgGinger root Extract : 25 mg
بهبود حرکتبهبود عملکرد مفاصلکاهش التهابمحافظت از غضروف

روزی3 قرص همراه با غذا و یک لیوان آب میل شود یا با تجویز پزشک مصرف شود.

  • در صورت بارداری یا شیردهی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید.
  • درصورتی که به صدف دریایی یا هرکدام از اجزا فراورده حساسیت دارید، از مصرف این فراورده خودداری نمایید.
  • به طور کلی چنانچه هر دارو یا مکمل یا فرآورده ی گیاهی خاصی مصرف می کنید یا هر بیماری زمینه ای دارید، پیش از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنید.
  • قرص بن کمپلکس پلاس را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • فراورده را در جای خشک و خنک و در دمای کمتر از 30 درجه نگهداری نمایید.